INFORMACIÓN INSTITUCIONAL BÁSICA
La Confederación Hidrográfica del Miño-Sil, O.A., (en adelante CHMS, O.A.) conforme a lo establecido en los artículos 2.1c) y 5.1 de la Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno, tiene la obligación de publicar de forma periódica y actualizada la información cuyo conocimiento sea relevante para garantizar la transparencia de su actividad relacionada con el funcionamiento y control de la actuación pública.
En la tramitación de las solicitudes de acceso a la información, así como en otros aspectos de aplicación de la citada Ley, la CHMS, O.A. depende de la Unidad de Información de Transparencia del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico.
Según recoge la ley en sus artículos 6, 7 y 8 la CHMS, O.A. está obligada a publicar información institucional, organizativa y de planificación, información de relevancia jurídica e información económica, presupuestaria y estadística.
La información relativa a sus funciones, organigrama, estructura interna, está publicada en este portal web en el apartado Organismo.
En el caso de los contratos, la CHMS, O.A. publica a través de la plataforma del Portal de Transparencia de forma periódica los contratos adjudicados desde el 1 de enero del 2014. Para realizar la búsqueda en el Portal de Transparencia, dentro del apartado del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, es necesario poner en el filtro de organismo contratante Confederación Hidrográfica del Miño-Sil.
Los convenios, encomiendas y subvenciones se publican en el enlace del Portal de la Transparencia: Contratos, Convenios, Subvenciones y Bienes Inmuebles; dentro del apartado del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, filtrar en el campo de Búsqueda por texto: Confederación Hidrográfica del Miño-Sil, o por algún término contenido en el título si se conoce, y en el caso de las Subvenciones filtrar por órgano y buscar por Confederación Hidrográfica del Miño-Sil.
Si desea presentar una solicitud de acceso a información pública a través del Portal de Transparencia puede hacerlo aquí.
1 DE OCTUBRE DE 2018
24 DE SEPTIEMBRE DE 2018
17 DE SEPTIEMBRE DE 2018
10 DE SEPTIEMBRE DE 2018
03 DE SEPTIEMBRE DE 2018
28 DE AGOSTO DE 2018
21 DE AGOSTO DE 2018
13 DE AGOSTO DE 2018
6 DE AGOSTO DE 2018
30 DE JULIO DE 2018
21 DE JULIO DE 2018
16 DE JULIO DE 2018
9 DE JULIO DE 2018
2 DE JULIO DE 2018
25 DE JUNIO DE 2018
18 DE JUNIO DE 2018
11 DE JUNIO DE 2018
4 DE JUNIO DE 2018
28 DE MAYO DE 2018
22 DE MAYO DE 2018
14 DE MAYO DE 2018
7 DE MAYO DE 2018
30 DE ABRIL DE 2018
23 DE ABRIL DE 2018
16 DE ABRIL DE 2018
9 DE ABRIL DE 2018
2 DE ABRIL DE 2018
26 DE MARZO DE 2018
19 DE MARZO DE 2018
12 DE MARZO DE 2018
05 DE MARZO DE 2018
26 DE FEBRERO DE 2018
19 DE FEBRERO DE 2018
12 DE FEBRERO DE 2018
5 DE FEBRERO DE 2018
29 DE ENERO DE 2018
22 DE ENERO DE 2018
15 DE ENERO DE 2018
7 DE ENERO DE 2018
De acordo coa Resolución da Dirección Xeral da auga, do 18 de decembro de 2017, (BOE do 21 de decembro de 2017) iníciase o período de consulta e información pública durante tres meses (a contar desde o día seguinte á publicación da precitada resolución) ata o 22 de marzo de 2018, da proposta de proxecto de revisión do plan especial de actuación en situacións de alerta e eventual seca da parte española da Demarcación Hidrográfica do Miño-Sil e do documento ambiental estratéxico referente ao proceso de avaliación ambiental estratéxica asociado ao mesmo (Artigo 29 da Lei 21/2013, do 9 de decembro, de avaliación ambiental).
Durante o citado prazo, poderanse formular as oportunas propostas, observacións e suxestións dirixidas á Confederación Hidrográfica do Miño-Sil.
Os documentos que conforman o proxecto do novo plan especial de actuación en situacións de alerta e eventual seca e o seu documento ambiental estratéxico ( DAE, Artigo 29 da Lei 21/2013), pódense consultar nas seguintes ligazóns:
ANEXO I. CAUDAIS MÍNIMOS EN SITUACIÓNS DE SECA PROLONGADA.
ANEXO II. LISTAXE DE UNIDADES DE DEMANDA.
ANEXO III. LISTAXE DE UNIDADES DE DEMANDA. MODELOS SIMGES.
ANEXO IV. FICHAS ANÁLISE SECAS HISTÓRICAS PERÍODO 1940-1983. INP.
ANEXO V. FICHAS ANÁLISE SECAS HISTÓRICAS PERÍODO 1983-1991. SPI.
ANEXO VI. FICHAS ANÁLISE SECAS HISTÓRICAS PERÍODO 1991-2007. SPI.
ANEXO VII. FICHAS SOBRE A AVALIACIÓN DOS IMPACTOS SOCIOECONÓMICOS DA ESCASEZA CONXUNTURAL.
ANEXO VIII. FICHAS ANÁLISE SECAS HISTÓRICAS PERÍODO 2007-2017. SPI.
“Prevención de Riscos de Inundacións e Secas na Conca internacional do Miño-Limia”
Como consecuencia da sentenza do Tribunal Supremo do 4 de novembro de 2011 que anula a Orde MAM/85/2008, do 16 de xaneiro, pola que se establecían os criterios técnicos para a valoración de danos ao dominio público hidráulico e as normas sobre toma de mostras e análises de verteduras de augas residuais como pauta para a tipificación das infraccións administrativas en materia de augas, aprobouse o Real Decreto 670/2013, do 6 de setembro, que modifica o Regulamento do Dominio Público Hidráulico, aprobado polo Real Decreto 849/1986, do 11 de abril, desenvolvendo así os criterios e fórmulas que se aplicarán para valorar os danos ao dominio público hidráulico polos feitos que puidesen ser constitutivos de infracción en materia de augas, que servirán para tipificar a infracción e asignar a correlativa sanción de acordo co principio de proporcionalidade.
De acordo co artigo 326.bis do citado Regulamento do Dominio Público Hidráulico e en virtude das competencias conferidas polos artigos 118 e 28.j) da Lei de Augas, a Xunta de Goberno da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil en sesión ordinaria celebrada o 5 de abril de 2017 aprobou os seguintes "Criterios e prezos para a determinación dos danos ao dominio público hidráulico por infraccións da Lei de Augas".
En cumprimento do artigo 87, “Seguimento dos plans hidrolóxicos”, do Regulamento da Planificación Hidrolóxica, aprobado polo Real Decreto 907/2007, do 6 de xullo , no que se sinala no seu apartado 4º) “…Devanditos organismos (referidos aos organismos de conca), no caso de demarcacións hidrográficas con concas intercomunitarias, informarán con periodicidade non superior ao ano ao Consello da auga da demarcación e ao Ministerio de Medio Ambiente (agora Ministerio para a Transición Ecolóxica) sobre o desenvolvemento dos plans. Así mesmo informarán as administracións ás que consultasen sobre os extremos pertinentes …”, nas seguintes ligazóns pódense consultar o primeiro e segundo informe de desenvolvemento e seguimento do plan 2016-2021, para os anos 2016 e 2017 respectivamente. O Consello da auga da demarcación ( CAD) foi informado sobre o desenvolvemento e seguimento do plan na sesións celebrada o 5 de abril de 2017 (primeiro informe de desenvolvemento) e 1 de xuño de 2018 (segundo informe de desenvolvemento). Os precitados informes foron remitidos ao Ministerio de Agricultura e Pesca, Alimentación e Medio Ambiente con data 17 de abril de 2017 e 6 de xuño de 2018.
1º) PRIMEIRO INFORME DE DESENVOLVEMENTO E SEGUIMENTO DO PLAN HIDROLÓXICO MIÑO-SIL. ANO 2016.
2º) SEGUNDO INFORME DE DESENVOLVEMENTO E SEGUIMENTO DO PLAN HIDROLÓXICO MIÑO-SIL. ANO 2017.
Por outra banda no link sinalado a continuación pódese descargar o terceiro informe de desenvolvemento do plan hidrolóxico 2016-2021, aprobado mediante o Real Decreto 1/2016 do 8 de xaneiro, e que será presentado ao Consello da auga da demarcación ( CAD) na súa próxima sesión plenaria, en cumprimento do artigo 87, “Seguimento dos plans hidrolóxicos”, do Regulamento da Planificación Hidrolóxica e que foi enviado ao Ministerio para a Transición Ecolóxica o 19 de decembro de 2019 en cumprimento do aludido artigo 87.4º):
3º) TERCEIRO INFORME DE DESENVOLVEMENTO E SEGUIMENTO DO PLAN HIDROLÓXICO MIÑO-SIL. AÑO 2018.