INFORMACIÓN PÚBLICA DE LA REVISIÓN DE LOS DPH CARTOGRÁFICOS Y ZONAS DE FLUJO PREFERENTE DEFINIDOS EN VARIOS TRAMOS ARPSI. FASE II.

El Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico y sus Organismos de cuenca realizan el conjunto de estudios de inundabilidad para la delimitación de las zonas inundables, los cauces públicos y las zonas de servidumbre y policía, incluyendo las zonas de flujo preferente, que configuran el Sistema Nacional de Cartografía de Zonas Inundables (SNCZI), de conformidad con lo dispuesto en el artículo 14 del Reglamento del Dominio Público Hidráulico, y aplicando la Guía Metodológica para el desarrollo del Sistema Nacional de Cartografía de Zonas Inundables (Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino, 2011):

https://www.miteco.gob.es/es/agua/publicaciones/guia_metodologica_ZI.aspx

La Directiva 2007/60/CE, de 23 de octubre de 2007, relativa a la evaluación y gestión de los riesgos de inundación, y su transposición al ordenamiento jurídico español a través del Real Decreto 903/2010, de 9 de Julio, de evaluación y gestión de riesgos de inundación, tienen por objeto establecer un marco para la evaluación y gestión de los riesgos de inundación, destinado a reducir las consecuencias negativas para la salud humana, el medio ambiente, el patrimonio cultural y la actividad económica, asociadas a las inundaciones. Para ello se define un proceso en el que primeramente se realiza una Evaluación Preliminar de Riesgo de Inundación (EPRI) en la que se identifican las Áreas de Riesgo Potencial Significativo de Inundación (ARPSI), posteriormente se elaboran los Mapas de Peligrosidad y Riesgo de Inundación (MAPRI) para cada una de las ARPSI; y, finalmente, se elabora el propio Plan de Gestión del Riesgo de Inundación (PGRI). La cartografía de zonas inundables incluida en el SNCZI se aprueba dentro de este proceso de planificación y gestión del riesgo de inundación.

Respecto a los MAPRI publicados actualmente en el SNCZI correspondientes a la Demarcación Hidrográfica Miño-Sil, estos fueron informados favorablemente por el Comité de Autoridades Competentes de la Demarcación el reunión celebrada el 25 de junio de 2020, siendo posteriormente remitidos, conforme al apartado 2 del artículo 10 del Real Decreto 903/2010, al Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico en julio de 2020, integrándose estos mapas en la cartografía del SNCZI e inscritos en el Registro Central de Cartografía de conformidad con lo establecido en el Real Decreto 1545/2007, de 23 de noviembre, por el que se regula el Sistema Cartográfico Nacional.

A raíz de diferentes solicitudes recibidas en este Organismo de cuenca, referentes a la revisión de las delimitaciones de Dominio Público Hidráulico cartográfico y Zonas de Flujo Preferente definidas en los estudios de Zonas Inundables publicados en el SNCZI, tras analizar estas peticiones, y disponiendo en la actualidad de nuevos datos e informaciones históricas y cartográficas no consideradas en las delimitaciones actuales, se ha considerado oportuno proceder a su revisión para algunos tramos ARPSI. Este trabajo de revisión se realizará en diferentes fases, correspondiendo la Fase II a los tramos ARPSI siguientes:

Tramos ARPSI revisados en FASE II:

 

Tramos-ARPSI-Revisado-Fase-2

Las nuevas delimitaciones propuestas para el DPH cartográfico y la ZFP en esta revisión (Fase II) pueden ser consultadas en el visor siguiente:

https://siams2.chminosil.es/snczi/

Igualmente, pueden descargarse las capas (SHP) de estas propuestas de DPH cartográfico y ZFP en el siguiente enlace:

Desde esta Confederación Hidrográfica del Miño-Sil, O.A. queremos fomentar la colaboración institucional y la participación de todas las Administraciones Públicas en la elaboración y perfeccionamiento de esta cartografía. Por ello, se le informa que dentro del plazo de 1 mes se podrán realizar las aportaciones y cuantas observaciones y sugerencias se estimen convenientes, dirigiendo estas a la Confederación Hidrográfica del Miño-Sil, por los medios previstos en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, teniendo en cuenta respecto a la forma de presentación las obligaciones derivadas del artículo 14 de dicha norma.

Periodo de Información Pública: Del 8 de agosto de 2023 al 8 de septiembre de 2023.

Al mismo tiempo se ha habilitado la cuenta de correo electrónico (mapas_zonas_inundables@chminosil.es) para la realización de consultas o sugerencias, si bien las mismas no podrán ser consideradas como presentadas por registro electrónico oficial, de acuerdo con el artículo 27.3 del Real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, por el que se desarrolla parcialmente la ley 11/2007, de 22 de junio, de Acceso Electrónico de los Ciudadanos a los Servicios Públicos.

Canle Interna Información

A Canle Interna de Información é o medio preferente para informar sobre accións ou omisións que poidan constituir infraccións do Dereito da Unión Europea, ou que poidan ser constitutivas de infracción penal ou administrativa grave ou moi grave, que se produciron ou que poidan producirse no ámbito da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil.

O sistema está deseñado, establecido e xestionado dunha forma segura, e permite a presentación de comunicacións anónimas. En todo caso, garántese a confidencialidade da identidade do informante e de cualquera terceiro mencionado na comunicación, e das actuacións que se desenvolvan na xestión e tramitación da mesma, así como a protección de datos, impedindo o acceso de persoal non autorizado.

A Canle Interna de Información non é o xeito adecuado para presentar denuncias relativas a posibles infraccións da Lei de Augas. Sobre este tipo de denuncias pode obter información no seguinte apartado:

https://www.chminosil.es/gl/chms/informacion-de-interes/informacion-al-ciudadano/impresos/denuncias

 

 Quero presentar unha denuncia

Quero facer o seguimento dunha denuncia

 

OUTRAS FORMAS DE PRESENTACIÓN

• Mediante correo electrónico, dirixido a: canal.interno.informacion@chminosil.es

• Por correo postal, dirixido a:

Responsable do Sistema Interno de información

C/ Curros Enríquez 4 2º

32003 Ourense

• Solicitando unha reunión presencial a través de calquera dos medios anteriores. Esta reunión terá lugar dentro do prazo máximo de sete días.

TRATAMENTO DE DATOS PERSONAIS E DEBER DE CONFIDENCIALIDADE

As actuacións da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil levaranse a cabo de xeito confidencial, ao amparo do establecido no título VI da Lei 2/2023, garantindo en todo caso a confidencialidade da identidade do informante.

Pode consultar a información completa sobre protección de datos na nosa páxina web: https://www.chminosil.es/es/component/content/article/80-chms/1767-proteccion-de-datos-de-caracter-personal

CONTIDO DA INFORMACIÓN SUMINISTRADA

Para facilitar a investigación, así como a identificación das persoas presuntamente responsables, é conveniente que a denuncia ou comunicación achegue a máxima información da que dispoña a persoa informante ou indique a fonte na que poida obterse.

En particular, o contido da denuncia debería incluir:

• Unha narración clara e cronolóxica dos feitos e circunstancias que motivan a denuncia.

• A identificación da persoa ou persoas presuntamente responsables dos feitos denunciados ou que haxan presuntamente participado ou colaborado dalguna maneira na súa comisión.

• Calquera outra información que se considere que poida ser útil para o coñecemento dos feitos denunciados e os posibles responsables.

TRAMITACIÓN

As comunicacións ou denuncias presentadas ante a Confederación Hidrográfica do Miño-Sil tramitaranse, con apertura do correspondente expediente, no que se determine a competencia do organismo e, en caso de estimarse competente, investíguense os feitos.

A presentación dunha denuncia ou comunicación non implica en todo caso o inicio de actuacións de investigación; poderá ser inadmitida por falta de competencia da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil; archivada; remitida ao Ministerio Fiscal, no caso de que os feitos denunciados sexan presuntamente delituosos; ou, polo tanto, determinar a apertura de actuacións de investigación por parte do Organismo.

No apartado DOCUMENTACIÓN DE INTERESE pode acceder á regulación detallada do procedemento.

RESPONSABLE DO SISTEMA INTERNO DE INFORMACIÓN

O responsable do Sistema Interno de Información na Confederación Hidrográfica do Miño-Sil é o xefe de Área da Secretaría Xeral.

DOCUMENTACIÓN DE INTERESE

Resolución do Presidente da CHMS pola que se aproba o Sistema interno de información e defensa do informante da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil, O.A. de acordo co establecido na Lei 2/2023, de 20 de febreiro, reguladora da protección das personas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción, pola normativa de desenvolvemento que puidese establecerse e polo establecido nesta Resolución.

Política da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil relativa ao Sistema interno de información e defensa do informante.

Procedemento de xestión de informacións recibidas no Sistema interno de información da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil.

Lei 2/2023, de 20 de febrero, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción.

Comunicaciones Públicas

Comunicaciones PúblicasDe acuerdo con lo establecido en Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, por la que se debe impulsar el empleo y la aplicación de las técnicas y medios electrónicos, informáticos y telemáticos para el desarrollo de la actividad y el ejercicio de las competencias de las Administraciones Públicas, la Confederación Hidrográfica del Miño - Sil pone a disposición de los ciudadanos el apartado Comunicaciones Públicas, en el que se podrán consultar las informaciones referidas a los trámites de información y exposición pública que se publican en el Boletín Oficial del Estado (BOE) y en los boletines oficiales de las provincias.

Meandro Miño-Sil

PROXECTO DE REVISIÓN DO PLAN ESPECIAL DE SECAS DA PARTE ESPAÑOLA DA DEMARCACIÓN HIDROGRÁFICA DO MIÑO-SIL (AUDIENCIA E INFORMACIÓN PÚBLICA)

De acordo co Anuncio da Dirección General del Agua, do 27 de marzo de 2023, (BOE do 30 de marzo de 2023) iníciase o período de audiencia e información pública durante tres meses (conforme ao artigo 83.quater do Regulamento da Planificación Hidrolóxica) ata o 30 de xuño de 2023, da Proposta de proxecto de revisión do Plan Especial de Seca da parte española da Demarcación Hidrográfica do Miño-Sil e do documento ambiental estratéxico referente ao proceso de avaliación ambiental estratéxica asociado ao mísmo (artigo 29 da Lei 21/2013, do 9 de decembro, de avaliación ambiental).

Dentro dese prazo, poderanse realizar as aportacións e formular cantas observacións e suxestións se estimen convenientes dirixidas á Confederación Hidrográfica del Miño-Sil, O.A.

Os documentos que conforman o proxecto do novo plan especial de seca e o seu documento ambiental estratéxico (DAE, artigo 29 da Lei 21/2013), pódense consultar nos seguintes enlaces:

MEMORIA PLAN ESPECIAL DE SECA DA PARTE ESPAÑOLA DA DH MIÑO-SIL

ANEXOS Á MEMORIA

ANEXO I. RÉXIME DE CAUDAIS ECOLÓXICOS MÍNIMOS EN SITUACIÓNS ORDINARIAS E DE SECA PROLONGADA. CAUDAIS DE DESENCORO.

ANEXO II. LISTAXE DE UNIDADES DE DEMANDA.

ANEXO III. LISTAXE DE UNIDADES DE DEMANDA. MODELOS DE AQUATOOL.

ANEXO IV. ANÁLISE DE SECAS HISTÓRICAS. PERÍODO 1940-2018. FICHAS ANÁLISE SPI.

ANEXO V. ANÁLISE DE SECAS HISTÓRICAS. PERÍODO 2019-2023.

ANEXO VI. FICHAS SOBRE A AVALIACIÓN DOS IMPACTOS SOCIOECONÓMICOS DA ESCASEZA CONXUNTURAL.

ANEXO VII. COMPARACIÓN DO ÍNDICE DE SECA PROLONGADA CO CUMPRIMENTO DO RÉXIME DE CAUDAIS ECOLÓXICOS DAS APORTACIÓNS NATURAIS.

ANEXO VIII. FICHAS DOS PLANS DE EMERXENCIA DE SISTEMAS DE ABASTECEMENTO QUE ATENDEN A MÁIS DE 20.000 HABITANTES.

ANEXO IX. RECORTES DE PRENSA DO EPISODIO DE SECA DO ANO 2022

ANEXO X. INFORMES POST-SECA.

DOCUMENTO AMBIENTAL ESTRATÉXICO

PLAN HIDROLÓXICO 2022-2027 (EN VIGOR RD 35/2023)

PLAN HIDROLÓXICO 2022-2027 (VIXENTE, REAL DECRETO 35/2023, DO 24 DE XANEIRO, BOE 10 DE FEBREIRO DE 2023)

O plan hidrolóxico da parte española da Demarcación Hidrográfica do Miño-Sil actualmente en vigor foi aprobado mediante o Real Decreto 35/2023, do 24 de xaneiro (BOE 10 de febreiro), polo que se aproba a revisión dos plans hidrolóxicos das demarcacións hidrográficas do Cantábrico Occidental, Guadalquivir, Ceuta, Melilla, Segura e Júcar, e da parte española das demarcacións hidrográficas do Cantábrico Oriental, Miño-Sil, Duero, Tajo, Guadiana e Ebro, en cumprimento do artigo 83 do Regulamento da Planificación Hidrolóxica, aprobado polo Real Decreto 907/2007, do 6 de xullo.

O presente plan hidrolóxico sigue a estrutura formal recollida no artigo 81 do Regulamento da Planificación Hidrolóxica e está composto pola memoria, cos seus anexos correspondentes, e a parte normativa, e acompañase do Estudo Ambiental Estratéxico e toda a documentación asociada relativa ao proceso de avaliación ambiental estratéxica levado a cabo conforme á Lei 21/2013, do 9 de decembro, de avaliación ambiental. Da mesma forma, inclúese o informe do Consello da Auga da Demarcación e a Conformidade do Comité de Autoridades Competentes (CAC)

A continuación, pódese consultar toda a documentación nos seguintes enlaces:

(Para a descarga de ficheiros de gran tamaño -varios MB- nos equipos Windows recoméndase pinchar co botón dereito do rato e seleccionar "Guardar enlace como" para gardar o ficheiro correspondente no equipo e abrilo unha vez finalizada a descarga).:

APÉNDICE CAMBIOS REALIZADOS SOBRE A VERSIÓN PRECEDENTE

DOCUMENTO DE SÍNTESE:

DOCUMENTO DE SÍNTESE

MEMORIA e ANEXOS:

MEMORIA

ANEXOS:

  1. ANEXO I: INTRODUCIÓN E ANTECEDENTES
  2. ANEXO II: DESCRIPCIÓN XERAL DA DEMARCACIÓN
    1. ANEXO 1: MASAS DE AUGA MOI MODIFICADAS
    2. ANEXO 2: INVENTARIO DE RECURSOS
    3. ANEXO 3: FICHAS DAS MASAS DE AUGA
    4. ANEXO 4. ESTUDO IMPACTO CAMBIO CLIMÁTICO
  3. ANEXO III: DESCRICIÓN DE USOS, DEMANDAS E PRESIÓNS
  4. ANEXO IV: RESTRICCIÓNS AO USO, PRIORIDADES DE USOS E ASIGNACIÓN DE RECURSOS
  5. ANEXO V: IDENTIFICACIÓN E MAPAS DAS ZONAS PROTEXIDAS
  6. ANEXO VI: PROGRAMAS DE CONTROL DO ESTADO DAS MASAS DE AUGA
  7. ANEXO VII: EVALUACIÓN DO ESTADO DAS MASAS DE AUGA
  8. ANEXO VIII: OBXETIVOS MEDIOAMBIENTAIS E EXENCIÓNS
  9. ANEXO IX: RECUPERACIÓN DE CUSTOS DOS SERVICIOS DA AUGA
  10. ANEXO X: PLANS E PROGRAMAS RELACIONADOS
  11. ANEXO XI: PLANS DEPENDENTES: SECAS E INUNDACIÓNS
  12. ANEXO XII: PROGRAMA DE MEDIDAS
  13. ANEXO XIII: PARTICIPACIÓN PÚBLICA
  14. ANEXO XIV: SEGUIMENTO DO PLAN HIDROLÓXICO
  15. ANEXO XV: LISTAXE DE AUTORIDADES COMPETENTES
  16. ANEXO XVI: REVISIÓN E ACTUALIZACIÓN DO PLAN
  17. ANEXO XVII: PUNTOS DE CONTACTO E PROCEDEMENTOS PARA OBTER INFORMACIÓN

 

NORMATIVA:

NORMATIVA

INFORME DE PROPOSTAS, OBSERVACIÓNS E SUXERENCIAS RECIBIDAS

INFORME SOBRE PROPOSTAS, OBSERVACIÓNS E SUXERENCIAS ARTIGO 80.4 RPH E PROPOSTAS, OBSERVACIÓNS E SUXERENCIAS RECIBIDAS E RESPOSTAS ENVIADAS 2022-2027

INFORME CONSELLO DA AUGA DA DEMARCACIÓN (CAD) ARTÍGO 80.4 REGULAMENTO DA PLANIFICACIÓN HIDROLÓXICA (RPH):

INFORME CAD

CONFORMIDADE DO COMITÉ DE AUTORIDADES COMPETENTES ARTÍGO 80.4 DO RPH:

CONFORMIDAD CAC

AVALIACIÓN AMBIENTAL ESTRATÉXICA:

ESTUDO AMBIENTAL ESTRATÉXICO e RESUMO NON TÉCNICO DO ESTUDO AMBIENTAL ESTRATÉXICO

DOCUMENTO RESUMO DA INTEGRACIÓN DOS ASPECTOS AMBIENTAIS NA PROPOSTA FINAL DE PLAN HIDROLÓXICO (2022-2027)

DECLARACIÓN AMBIENTAL ESTRATÉXICA

PLAN DE XESTIÓN DOS RISCOS DE INUNDACIÓN 2º CICLO:

PLAN DE XESTIÓN DOS RISCOS DE INUNDACIÓN

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para su funcionamiento, para mantener la sesión y personalizar la experiencia del usuario. Para más información sobre las cookies utilizadas consulta nuestra Política de Cookies.