A CHMS avanza na restauración fluvial da Acea de Olga

O elevado caudal do río Miño obrigou a paralizar os traballos no leito do río en setembro de 2024. "A obra renovouse en canto as condicións do caudal permitírono, tras realizarse un seguimento diario...

A CHMS mellorará o saneamento e a EDAR do centro urbano e aglomeracións limítrofes do municipio pontevedrés da Cañiza

Hoxe foi asinada a Resolución de adxudicación das obras á UTE Vipeca - San Gregorio, por importe de 1.128.000 euros "A colaboración institucional é a clave para conseguir proxectos importantes para...

A CHMS recuperará 19 km de camiños fluviais entre Ourense e Os Peares

Rubricado o Convenio de colaboración cos concellos de Coles e A Peroxa para achegar a Ribeira Sacra á cidade de Ourense O investimento estimado supera os 750.000€; 600.000 serán sufragados polo organismo...

A CHMS adxudica as obras de recuperación do arroio de la Vega do Rey en Cacabelos

A empresa Maga Estudos e Construcións, S.L. foi a adxudicataria O importe das actuacións supera os 566.200 euros, financiados integramente polo organismo de conca

El Texto Refundido de la Ley de Aguas (aprobado por el Real Decreto Legislativo 1/2001, de 20 de julio) es el marco normativo que regula la competencia exclusiva del Estado en materia de planificación hidrológica, a la que deberá someterse toda actuación sobre el dominio público hidráulico.

Así mismo, el Texto Refundido de la Ley de Aguas regula el dominio público hidráulico, el uso del agua y el ejercicio de las competencias atribuidas al Estado en las materias relacionadas con dicho dominio.

Tanto las aguas continentales superficiales como las subterráneas renovables, integradas todas ellas en el ciclo hidrológico, constituyen un recurso unitario, subordinado al interés general, que forma parte del dominio público hidráulico.

Principios rectores de la gestión en materia de aguas.

El ejercicio de las funciones del Estado en materia de aguas se someterá a los siguientes principios:

  • Unidad de gestión, tratamiento integral, economía del agua, desconcentración, descentralización, coordinación, eficacia y participación de los usuarios.
  • Respeto a la unidad de la cuenca hidrográfica, de los sistemas hidráulicos y del ciclo hidrológico.
  • Compatibilidad de la gestión pública del agua con la ordenación del territorio, la conservación y protección del medio ambiente y la restauración de la naturaleza.

Documentación:

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