O alumnado do CEIP Virxe de Covadonga participa nos actos do Día Mundial da auga organizados pola CHMS

El alumnado del CEIP Virxe de Covadonga participa en los actos del Día Mundial del Agua organizados por la CHMS
  • O delegado do Goberno en Galicia e o presidente da CHMS participaron nas actividades realizadas hoxe polos escolares no río Barbantiño en torno ao proxecto piloto “Gústame o meu río, ensíname a coidalo”
  • Xunto a eles estiveron a delegada territorial da Xunta, o subdelegado do Goberno, o vicepresidente da Deputación Provincial e o alcalde de Punxín
  • O obxectivo desta xornada é coñecer, da man dos máis pequenos, o aprendido neste proxecto sobre o respecto ao medio ambiente e sobre as actitudes de uso responsable da auga

O delegado do Goberno en Galicia e o presidente da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil, organismo autónomo dependente do Ministerio de Agricultura e Pesca, Alimentación e Medio Ambiente ( MAPAMA), participaron nas actividades do Día Mundial da auga desenvolvidas pola Confederación Hidrográfica do Miño-Sil ( CHMS), co alumnado do CEIP Virxe de Covadonga que traballan nun proxecto de educación ambiental que este Organismo de conca está a desenvolver en varios puntos da Demarcación.

Baixo o lema escollido este ano por Nacións Unidas, A resposta está na Natureza, Santiago Villanueva e Francisco Marín, acompañados pola delegada territorial da Xunta, Marisol Díaz, o subdelegado do Goberno, Roberto Castro, o vicepresidente da Deputación Provincial, Rosendo Fernández, e o alcalde de Punxín, Manuel Vázquez, acudiron ao río Barbantiño a comprobar in situ os traballos de recoñecemento da canle que medio centenar de nenos, entre 10 e 12 anos, están a realizar dentro do proxecto “Gústame o meu río, ensíname a coidalo”.

Neste encontro os nenos explicaron tamén, ás autoridades e aos medios de comunicación, as campañas de eficiencia e bo uso da auga nas que estiveron traballando e que xa puxeron en práctica nos seus fogares.

O delegado do Goberno en Galicia destacou a importancia de coñecer desde pequenos que este é un recurso limitado e que se debe facer un uso responsable do mesmo á vez que lembrou que “é necesario poñer en valor este recurso que en Galicia sempre foi abundante”. Santiago Villanueva engadiu “a mellor forma de concienciar é facelo cos mozos” porque na “coidado da auga vai o futuro das novas xeracións” e, ademais, facelo a través destas actividades onde os mozos “ven de forma directa o valor da auga e do ecosistema dos ríos” á vez que se achegan a valores engadidos como o turístico ou o aspecto cultural.

En este mesmo sentido, o presidente do Organismo de conca valorou positivamente a implicación dos máis pequenos nas accións de coidado e respecto dos ríos e destacou que “o bo uso da auga é responsabilidade de todos e os escolares son a mellor canle de comunicación para chegar ás familias”.

O proxecto “Gústame o meu río, enseñame a coidalo”

O obxectivo deste proxecto é o achegamento dos máis novos ás canles fluviais incidindo na importancia da auga para a conservación do medio ambiente e dos recursos naturais.

Trátase de que os máis pequenos comprendan que a auga e os ecosistemas fluviais son limitados, incidindo na necesidade de asumir a responsabilidade e o papel do ser humano na conservación destes recursos. Ademais, preténdese fomentar actitudes respectuosas no consumo de auga, tentando que eses coñecementos e hábitos adquiridos transmítanos no ámbito familiar e escolar.

“Queremos fomentar e promover o contacto directo dos nenos coa contorna natural, achegando as aulas ao río e ao medio natural máis próximo ás súas cidades e pobos, a través de actividades distendidas e divertidas que complementen a formación académica” concluíu Francisco Marín, presidente da CHMS.

Este proxecto está promovido pola Confederación Hidrográfica do Miño-Sil e colabora a Xunta de Galicia a través das Xefaturas Territoriais de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria das provincias de Lugo e Ourense, en Galicia, e da Xefatura de Educación da Junta de Castilla y León, en Ponferrada.

180322 CHMS DMA2

180322 CHMS DMA1

Descargar PDF

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para su funcionamiento, para mantener la sesión y personalizar la experiencia del usuario. Para más información sobre las cookies utilizadas consulta nuestra Política de Cookies.