O Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio conclúe as obras da ponte sobre o río Pequeno en Muimenta (Cospeito- Lugo)

Visita Cospeito

O proxecto solucionará o problema de escasa capacidade hidráulica da antiga ponte, mellorando, ademais, a seguridade estrutural deste nesta zona de alto valor agrogandeiro

O delegado do Goberno e o presidente da CH do Miño-Sil supervisaron o resultado dos traballos, acompañados polo alcalde da localidade e o subdelegado do Goberno, entre outras autoridades

O investimento realizado supera os 150.000 euros, financiados ao 50% entre o Ministerio e o Concello

O Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio, a través da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil (CHMS), finalizou as obras de substitución da ponte sobre o río Pequeno ao seu paso polo núcleo de Muimenta del Ayuntamiento de Cospeito (Lugo), nas que o Ministerio investiu máis de 150.000 euros, financiados ao 50% entre ambas as dúas institucións.

O delegado do Goberno en Galicia, Santiago Villanueva, e o presidente da CH do Miño-Sil, Francisco Marín, comprobaron in situ o resultado das actuacións, acompañados polo alcalde da localidade, Armando Castosa, e o subdelegado do Goberno na provincia, Ramón Carballo, entre outras autoridades.

O obxectivo conseguido con estas actuacións é dar solución ao problema de escasa capacidade hidráulica da antiga ponte, mellorando, ademais, a seguridade estrutural deste nesta zona de alto valor agrogandeiro.

15-03-02-visita-nuevo-puente-sobre-el-rio-Pequeno-Muimenta-Cospeito-Lugo
 

PROXECTO

Os traballos consistiron basicamente na demolición da antiga ponte, para executar no seu lugar unha nova estrutura de 12,00 m. de luz e 6,50 m. de anchura total de plataforma, da que 5 m. son destinados ao tráfico rodado e 1,50 m. a beirarrúa peonil, separada da calzada por unha barreira de seguridade.

O taboleiro da ponte está constituído por 9 vigas pegadas en forma de T invertida de 50 cm de canto, apoiadas sobre estribos de formigón armado que foron cimentados sobre estacas. Esta estrutura proxectouse para soportar tráfico pesado.

As obras vense complementadas cos elementos de sinalización e balizamento necesarios para garantir a funcionalidade do vial en condicións de seguridade, tanto para o tráfico rodado coma para os usuarios peóns.

Por outra parte, protexeuse a zona da canle con técnicas de bioingeniería, mediante a implantación dunha estacada de repoludos de madeira, que garantirá a estabilidade do terreo fronte á erosión da auga.

Descargar PDF

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para su funcionamiento, para mantener la sesión y personalizar la experiencia del usuario. Para más información sobre las cookies utilizadas consulta nuestra Política de Cookies.